اقامتگاه سنتی اصفهان

گروه گردشگری آسمان بهترین شرکت بازسازی و مرمت خانه های قدیمی و سنتی در اصفهان میباشند. که بعد از تغییر و تحول در ساختمان و تبدیل به هتل و مهمانسرا با بهترین امکانات در اختیار شما قرار میدهند. تعدادی از این هتل های بازسازی شده به شرح زیر هستند . برای آشنایی بیشتر و رزرو هتل ها کلیک کنید.

شرکت گردشگری آسمان با در نظر گرفتن نیاز افراد جامعه به اقامت در مناطق بومی و آشنایی با فرهنگ و سبک زندگی سنتی در هر منطقه اقدام به بازسازی خانه های قدیمی و تبدیل آن ها به مناطق زیبایی بومگردی کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. اقامت در خانه های سنتی در اصفهان تجربه ی یک اقامت متفاوت را برای افراد جامعه به وجود آورده است. این مجموعه ها با در نظر گرفتن نیاز افراد بهترین شرایط اقامتی را برای آن ها آماده می کند. به دلیل جذابیت های گردشگری در اصفهان حضور در این شهر و آشنایی با مناطق تاریخی آن برای اغلب افراد بسیار لذت بخش است.

اقامتگاه بومگردی اصفهان

شرکت گردشگری آسمان با سرمایه گذاری خارجی با هدف احداث بهترین اقامتگاه ها و هتل های سنتی، تاسیس شده و در مدت فعالیت خود توانسته است بسیاری از خانه های قدیمی را با حفظ ساختار سنتی آن ها بازسازی کرده و در اختیار گردشگران داخلی و خارجی قرار دهد. برای کسب اطلاعات در زمینه ی بازسازی خانه های قدیمی و احداث مکان مناسب برای گردشگران با مجموعه ی ما تماس بگیرید.

بومگردی و یا اکوتوریسم در سال های اخیر با هدف آشنایی با فرهنگ و سنت های مردم مناطق مختلف در ایران به صنعتی پر فایده تبدیل شده است. برای لذت بردن از طبیعت و درک شرایط زندگی افراد مناطق مختلف استفاده از خانه هایی که به عنوان بومگردی در سال های اخیر بازسازی شده است بسیاری از هزینه های استفاده از هتل های گران قیمت را حذف کرده است. استفاده از خانه های بومگردی علاوه بر لذت بردن از طبیعت باعث تجربه ی طعم غذاها و نوشیدنی های محلی در مناطق مختلف ایران نیز می شود. آشنایی با پوشش و فرهنگ هر منطقه به حذف آن ها نیز کمک شایانی می کند. به دلیل مدیریت افراد بومی بر خانه های بومگردی این خانه ها باعث عدم مهاجرت بومیان هر منطقه به شهرهای بزرگ نیز می شود. با به کارگیری این روش خانه های قدیمی با بازسازی به صورت اصولی حفظ می شوند و برای نسل های بعدی نیز به یادگار می مانند.

اقامتگاه های بوم گردی اصفهان با هدف جذب گردشگران به نصف جهان صورت می گیرد. به دلیل بافت تاریخی اصفهان و پایتختی آن در دوره های مختلف تاریخی تعداد این خانه ها بسیار زیاد است و می توان از نشانه های فرهنگی دوره های مختلف پادشاهی در اصفهان که در این خانه های نمود پیدا کرده است لذت برد.

از جمله خانه های تاریخی در اصفهان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اقامتگاه بومگردی خان نشین اصفهان
  • اقامتگاه بومگردی سرای سفیر اصفهان
  • اقامتگاه بومگردی سرای سنتی هاتف اصفهان
  • اقامتگاه سنتی آریو اصفهان
  • اقامتگاه بومگردی ملک التجار اصفهان
  • اقامتگاه بومگردی سنتی پاسارگاد اصفهان
  • اقامتگاه بومگردی گاره دژ ورزنه

مرمت و بازسازی اقامتگاه های سنتی اصفهان

برای بازسازی اقامتگاه های بومگردی در کاشان و دیگر شهرها بهتر است از افراد متخصص در شرکت گردشگری آسمان کمک بگیرید و با آن ها مشورت کنید. به دلیل بافت تاریخی خانه های قدیمی امکان تخریب شد آن ها در حین بازسازی وجود دارد. به همین دلیل این کار باید به صورت اصولی انجام شود. برای بازسازی این خانه ها باید به متریالی که در تزئینات و ساخت کلی خانه به کار رفته است دقت کرد و مصالحی شبیه به آن را برای بازسازی مورد استفاده قرار داد. به دلیل استحکام و مقاومتی که خانه های قدیمی دارد بازسازی آن ها در صورتی که اصولی انجام شود کار بسیار دشواری به نظر نمی رسد فقط در حین بازسازی این خانه ها باید مراقب بود رطوبت به خانه و پی آن نرسد زیرا باعث ریزش ساختمان می شود. در مرحله ی اول بازسازی بهتر است به دنبال بازسازی قسمت اصلی ساختمان بود و بعد از آن قسمت های تزئینی را مورد بازسازی و ترمیم قرار داد. در صورتی که ساختمان نیاز به امکانات جدید مانند دستشویی و حمام داشت بهتر است مکان مناسبی برای ساخت آن ها در نظر گرفته شود. مهم ترین نکته در حین ساخت خانه های قدیمی حفظ اصالت ساختمان است.

بازسازی به روش مدرن با توجه به تکنولوژی جدید با طرح های کامپیوتری و از پیش تعیین شده انجام می گیرد و بسیاری از مشکلات بازسازی های سنتی را مرتفع می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی بازسازی خانه های سنتی و تاسیس اقامتگاه بومگردی شیراز با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

مرمت خانه های قدیمی و بازسازی و راه اندازی اقامتگاه های سنتی

تغییر کاربری ابنیه های تاریخی در سال های گذشته باعث رفع بسیاری از مشکلات از قیبل سفرهای پرخرج در هتل های لوکس و تخریب این خانه ها برای ساخت آپارتمان های مدرن شده است. مجموعه ی گردشگری آسمان با در نظر گرفتن ارزش و اهمیت بافت تاریخی سعی در ارائه ی بهترین خدمات برای بازسازی خانه های قدیمی را دارد.

خانه های بومی در هر منطقه که با توجه به تاریخ ساخت آن ها ویژگی های به خصوصی در زمینه ی معماری و سنت ها و فرهنگ باستانی دارد برای بازسازی به عنوان خانه ی مسکونی، منطقه ی گردشگری و بومگردی مناسب است. این خانه ها در استان هایی که تاریخ طولانی تری دارند و مقر اصلی سلسله های مهم تاریخی بوده اند بیشتر به چشم می خورد. برای بازسازی این خانه ها متخصصین مجموعه ی آسمان با در نظر گرفتن نیاز اقامت در شرایط امروز و اضافه کردن بخش هایی مانند حمام و دستشویی به خانه سعی در حفظ بافت اصلی و سنتی آن دارند.

مزایای اقامتگاه های بومگردی

بازسازی اقامتگاه بومگردی در یزد و استان اصفهان از نظر فرهنگی، اقتصادی و محیط زیستی مزیت های بسیاری دارد. مزایای فرهنگی که استفاده از اقامتگاه های بومگردی دارد آشنایی با پوشش، آداب و رسوم، لهجه و غذاهای هر منطقه است. گردشگران ایرانی و خارجی با قرار گرفتن در محیط بومی و سنتی در هر منطقه می توانند برای مدتی هم که شده از محیط شلوغ شهر دور باشند. از دیگر دیگر مزایای اقامتگاه های بومگردی مزایای اقتصادی این مکان ها است. افرادی که در یک خانه ی قدیمی زندگی می کردند و به دلیل شرایط اقتصادی امور خود را به سختی می گذراندند با بازسازی خانه ی خود و پذیرایی از مهمانان می توانند برای همه ی اعضای خانواده شغل مناسبی داشته باشند و از مهاجرت به مناطق دیگر خودداری کنند. از نظر زیست محیطی استفاده از خانه های بومگردی باعث کاهش تولید زباله در طبیعت، رونق کسب و کار و کشاورزی در مناطق روستایی و همچنین کاهش مصرف انرژی می شود. برای ساخت اصولی خانه های سنتی و استفاده از خدمات برتر مجموعه ی گردشگری آسمان می توانید در زمینه ی بازسازی این میراث فرهنگی برای تغییر کاربری به هتل و منازل بومگردی با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. مجموعه ی آسمان با در اختیار داشتن طرح های کاربردی، افراد متخصص و تجربه در زمینه ی اجرای پروژه های مختلف آماده ی همکاری می باشد.