هتل طاها

اقامتگاه بومگردی در شیراز

اقامتگاه سنتی طاها شیراز در سال ۱۳۹۴ افتتاح گردیده است. این مجوعه دارای قدمتی بیش از ۱۲۰ سال و پیشینه آن به دوران قاجار باز می گردد. از مزایای این مجموعه می‌توان به دسترسی آسان به اماکن تاریخی از جمله حرم مطهر شاهچراغ، مسجد نصیرالملک، مسجد جامع عتیق، کلیسای ارامنه اشاره نمود. این اقامتگاه در دو طبقه و ۱۸ باب اتاق با پرسنلی مجرب و آموزش دیده با افتخار آماده میزبانی از شما میهمانان گرامی می‌باشد.

اقامتگاهی با صفا در قلب بافت تاریخی شهر شیراز. بنایی متعلق به دوران قاجاردر یکی از اصیل ترین و قدیمی ترین محله های شیراز

پاکیزگی هتل
عملکرد کارکنان
کیفیت غذا

Taha Traditional Hotel

قابل توجه مهمانان گرامی، وعده صبحانه در محوطه اقامتگاه سرو می گردد (ساعت سرو صبحانه: 8:00 الی 10:30)

امکانات اقامتگاه

عمومی

صندوق امانات

غذا و نوشیدنی

سالن صبحانه خوری

حیاط هتل

فضای سبز، آلاچیق در محوطه، حوض آب

ديد(View) در برخي اتاق ها

نمای رو به حیاط، نمای فضای سبز

مكالمه كاركنان

مسلط به زبان انگلیسی

خدمات

پذیرش بیست و چهار ساعته، اینترنت در اتاق، فکس، فتوکپی، پرینتر

اینترنت

بدون اینترنت

پارکینگ

بدون پارکینگ

سلام و عرض ادب

خواستم تشکر کنم از خدمات بی نظیر هتل . بهترین اقامتگاه در شیراز هستین با توجه به قیمت پایینی که دارید خدمات فوق العاده ای ارائه میدهد. با تشکر

سلام. من هتل شما رو از سایت جاباما رزرو کردم . خوشحالم که شما رو انتخاب کردم بهترین اقامتگاه سنتی در شیراز هستید. ممنونم از پرسنل با اخلاق این مجموعه.

شما بهترین هستین. صبحانه عالی ، فضای دلنشین ، پرسنل خوش اخلاق ، اتاق های تمیز و… هر چیزی که از یک اقامتگاه و هتل با کیفیت رو میخواید هتل طاها داره.

اقامتگاه سنتی شیراز

این بنای قدیمی مربوط به اواخر دوره قاجاریه و بیش از 100 سال قدمت دارد. محوطه هتل که حیاط این خانه بوده است حوض ایرانی در وسط خود دارد که منظره تمامی هفت اتاق ها می باشد . محوطه طاها با داشتن کاشی کاری های هفت رنگ دوره قاجار، دو کتیبه که دوطرف پنج دری های چوبی با شیشه های رنگی قرار گرفته منظره منحصر به فردی دارد. تمام فضای یا درختان و گل های فراوان پره شده که حس طبیعت را در هر فردی برمی انگیزد. سه درخت زیبای طاها می توان به نارنج ، خرمالو و انار اشاره کرد.

“هتل سنتی طاها” با هفت اتاق طراحی سبک سنتی و فضای دنج خود در تلاش است که بهترین اقامت را برای مهمانان خود فراهم سازد.در سال 1393 مرمت این بنا با هدف بهسازی برای مسافران صورت گرفت. سبک سازی سقف ، تعویض تیرهای چوبی  سقف و گچ کاری مجدد، کاشی کاری حوض سنگی ساخت تخت و میز از معدود کاری هایست که در مرمت و نوسازی این هتل انجام شده است

اقامتگاه بومگردی شیراز

شیراز مهد شعر و ادب است و شاعران و عارفان بی شماری دارد به همین منظور هر هفت اتاق هتل طاها به اسم این شاعران بزرگ نسبت داده شده است. کتاب و یا دیوان این شاعران در هر اتاق تعبیه شده و هدف این کار آشنایی بیشتر مسافران با شعر و ادب و شاعران شیراز می باشد. این گونه مهمانان تجربه کاملی از سنت و قدمت شهر زیبای شیراز را در برمیگیرند.

هر هفت اتاق “هتل سنتی طاها” دارای امکانات بهداشتی و راحتی از جمله سرویس بهداشتی مجزا، سیستم گرمایشی و سرمایشی ، یخچال، تلوزیون و شسوار،… می باشد. هر اتاق به صورت کامال تمیز در اختیار مسافر قرار می گیرد و پک بهداشتی شامل حوله حمام و صورت ، شامپو سر و بدن ، مسواک و خمیردندان برای هر فرد تعبیه شده است . خدمات خشکشویی نیز از دیگر امکانات هتل سنتی طاها می باشد. از خدمات گردشگری هتل سنتی طاها می توان به تور شیراز گردی مکان های تاریخی و باستانی، تور مجموعه پاسارگاد، دریاچه نمک، تور عشایری و بیشاپور اشاره داشت. خدمات خرید بلیط و تبدیل پول امکان پذیر می باشد .

تخت ها و میز های چوبی، حوض سنتی ایرانی و فضای سبز و با طراوت که محوطه هتل طاها را در برمی گیرد که می تواند موجب خلق زیباترین تجربه صبحانه ایرانی همراه با چای نبات باشد. شهر بزرگ و تاریخی شیراز را چه با هدف تفریحی، درمانی و یا کاری برای سفرتان انتخاب کرده اید، “هتل طاها” می توانید بهترین و راحت ترین اقامت را برای شما به ارمغان بیاورد.

هتل سنتی در شیراز

تمامی اتاق های هتل طاها منحصر به فرد و زیباست اما گل سر سبد آن اتاق شاهنشین به نام شاعر ” حافظ ” می باشد و دلیل برتری این اتاق سقف زیبای قدیمی آن که کامال کار دست می باشد است . این سقف زیبای چوبی نقاشی کلیسا های قدیمی را به تصویر کشیده  است . این محل در دوره قاجار بازارچه ارامنه بوده است که مورد استفاده مردم محلی قرار می گرفته به همین دلیل این نقاشی بر گرفته شده از کلیسا های قدیمی میباشد . محل قرار گیری هتل نیز رو به روی یکی از کلیسا های ارمنی شیراز می باشد.برای رزرو این هتل میتوانید در سایتهای رزرو اتاق در جاباما ، رزرو هتل در اسنپ و… را سرچ کنید.

محل قرار گیری این بنا اجازه دسترسی آسان به بسیاری از مکان های گردشگری شیراز را می دهد از جمله مجموعه زندیه (بازار وکیل حمام وکیل و مسجد بزرگ کریمخان زند)، شاهچراغ، مسجد مشیر که قدیمترین و اولین ساعت شیراز را دارد ، مسجد نصیر الملوک معروف به (مسجد صورتی)، باغ نارنجستان قوام و خانه زینت الملوک که در ان موزه مشاهیر فارس قرار دارد.

فاصله کوتاه مجموعه زندیه از هتل طاها با ده دقیقه پیاده روی شما میتوانید ازدیدن معماری سنتی خانه های قدیمی و کوچه و طاق های  اجری و با گذر از بافت تاریخی شیراز قدم به گذشته بگذارید و از ان  لذت ببرید.

هدف ما آسایش و راحتی مسافران و مهمان عزیز شیراز می باشد و هر روز برای بهبود این امر در تلاش هستیم.

چند دلیل برای انتخاب هتل سنتی طاها شیراز

  • ارائه کمترین قیمت

    دریافت بهترین نرخ و صرفه جوئی در پرداخت وجه به جای پرداخت قیمت برد هتل

  • محیطی زیبا

    محیطی زیبا، سنتی و آرام

  • دسترسی آسان به مناطق گردشگری

    دسترسی آسان به اماکن تاریخی از جمله حرم مطهر شاهچراغ، مسجد نصیرالملک، مسجد جامع عتیق، کلیسای ارامنه

دانستنی ها

© کپی رایت - هتل طاها شیراز | طراحی سایت : عصرآسیا