معرفی بهترین اقامتگاه بومگردی در اصفهان

مقدمه

برای گردشگری در شهر اصفهان و اقامت در هتل و اقامتگاه ها بومگردی نیاز به اطلاعات کاملی دارید تا بتوانید بیشترین لذت را از گردش در این شهر زیبا ببرید. اگر به دنبال مکانی برای اقامت در اصفهان هستید ما را در تا پایان این مقاله همراهی کنید.

هتل عباسی اصفهان

از مشهورترین مناطق اقامتی در اصفهان می توان به هتل عباسی اشاره کرد. این هتل در زمان پهلوی دوم در محل کاروانسرای مادرشاه و با حمایت های ارحام صدر بازیگر سرشناس تئاتر سپاهان از منبع درآمدهای بیمه در این شهر ساخته شده است. معماری و تزئین فوق العاده در این هتل به دلیل تطابق آن با فرهنگ و هنر عصر صفویه در اصفهان با نمادهای فرهنگی در این شهر هماهنگی کامل دارد. استفاده از طرح های و نقش های سنتی و تزئینات دیوارنگاری و پیکره نگاری با سبک مکتب اصفهان باعث زیبایی و چشم نوازی این اثر تاریخی شده است. وجود 224 اتاق برای اقامت با سبکی چشم نواز آن را به بهترین محل برای اقامت گردشگران داخلی و خارجی تبدیل کرده است. رستوران ها و تالارهای این هتل برای پذیرایی و خدمت رسانی به مراجعان آماده می باشد. دسترسی آسان به مناطق تاریخی از طریق این هتل باعث می شود گردشگران به آسانی بتوانند به زیباترین مناطق گردشگری اصفهان مانند نقش جهان بروند.

اقامتگاه خان نشین اصفهان

یکی از پرطرفدارترین اقامتگاه سنتی در اصفهان اقامتگاه خان نشین است. این اقامتگاه در دوران صفویه ساخته شده است. این مجموعه پس از بازسازی مورد استفاده ی گردشگران قرار گرفت. یک ساختمان بزرگ با چندین اتاق و یک حیاط مشترک از جمله قسمت های مختلف این مجموعه است. فضای دلچسب و آرام بخش این مجموعه به دلیل وجود حیاط و حوض ساخته شده در آن است. این اقامتگاه با اتاق ها و تخت های مختلف برای اقامت مسافران در نظر گرفته شده است. همه ی امکانات رفاهی که برای یک اقامت راحت نیاز است در این مجموعه آماده شده است. دسترسی به مناطق گردشگری مانند عالی قاپو، نقش جهان و هشت بهشت از جمله امتیازات این محل اقامتی و گردشگری است.

خان نشین یکی از زیباترین اقامتگاه های سنتی در اصفهان است. این مجموعه یکی از خانه های قدیمی در اصفهان است که متعلق به یکی از حاکمان این شهر بوده است و قدمتی 250 ساله دارد. حیاط، شاه نشین و ایوانی زیبا و حجاری شده با دو قرن سابقه ی ساخت از جمله زیبایی های این مجموعه است. این مجموعه 10 اتاق دارد و با کاشی کاری و گچبری با سبک دوران قاجار ساخته شده است.

خانه تاریخی قصر منشی اصفهان

خانه ی تاریخی قصر منشی از خانه های تاریخی در اصفهان است که قدمتی 200 ساله دارد. این خانه دارای پنجره های ارسی، شیشه های هفت رنگ و گچبری های منحصر به فرد است. صفای خانه های ایرانی را می توانید در این اقامتگاه بومگردی اصفهان تجربه کنید و خود را برای بهترین اقامت آماده کنید. این خانه دارای حیاطی با 21 اتاق است. اتاق های یک تخته و سه تخته ی این مجموعه برای اقامتی راحت طراحی شده است. در و پنجره ی این خانه ها چوبی است و حسی از زندگی در یک فضای قدیمی و سنتی را زنده می کند. این مجموعه دارای سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، کافی شاپ، رستوران و لابی است. نزدیک بودن به اماکن تاریخی از دیگر امتیازات این مجموعه به حساب می آید.

هتل سنتی خورشید اصفهان

هتل سنتی خورشید از جمله مکان هایی است که برای اقامت گردشگران در نظر گرفته شده است. این خانه به سبک گودال باغچه ای برای خنکی بیشتر و جلوگیری از طوفان شن ساخته شده است. این خانه در کنار میدان عتیق قرار دارد و می توان از جاذبه های گردشگری این منطقه استفاده کرد. مانند دیگر خانه های تاریخی داشتن حیاط و حوض از ویژگی های این منطقه ی تاریخی است. داشتن 36 تخت و شربت خانه از جمله ویژگی های این مجموعه به حساب می آید.

اقامتگاه ارمنیا در جلفا اصفهان

اقامت در محله ی زیبای جلفا به نوعی شبیه به اقامت همزمان در ایران و اروپا است. جلفا محله ی ارمنی نشین در استان اصفهان است که با توجه به تفاوت های مذهبی و فرهنگی در مناطق مختلف این شهر با نمادهای بی نظیر تاریخی و فرهنگی اقامت ارامنه در این منطقه رو به رو می شویم. منطقه ی جلفا دارای کلیساهای زیبا با ابعاد مختلف و خانه هایی است که با بازسازی توسط مجموعه های معتبری مانند شرکت گردشگری آسمان برای اقامت مسافران مهیا می شود. این خانه ی قدیمی 200 ساله 23 واحد اقامتی دارد. تمامی اتاق های آن دارای تخت و صندلی است و وسایل مورد نیاز در آن به سبک سنتی چیده شده است. نزدیکی به مرکز خرید، صبحانه رایگان و اینترنت از جمله خدمات این مجموعه است.

اقامتگاه سنتی کریاس

کریاس از اقامتگاه های قاجاری در اصفهان است. حوض و باغچه و حیاط و اتاق های دور تا دور از جمله امکانات این مجموعه است. اتاق های سنتی، تخت و تزئینات ایرانی برای اقامت افراد مختلف در نظر گرفته شده است. سرویس بهداشتی ایرانی، اینترنت و زیبایی منحصر به فرد از جمله ویژگی های این مجموعه است.

اقامتگاه سنتی ایروانی

اقامتگاه سنتی ایروانی با نگارگری های زیبا و در خور دارای زیباترین حس بصری است. این مجموعه طراحی خاصی دارد و دسترسی خوبی به اماکن تاریخی دارد. کافی شاپ، رستوران و لابی از جمله قسمت های مختلف این مجموعه است.

شرکت گردشگری آسمان با در نظر گرفتن نیاز مشتریان خود به بازسازی منازل قدیمی و تاریخی می پردازد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *